Friday, September 23, 2011

Saya Rindu...

While listening to the traffic report and the DJs at Hotfm online...tetiber satu perasaan rindu yang amat sangat datang dalam diri saya...



Saya rindu mama saya...saya terlepas peluang jaga dia sebab dia tengah sakit...
Saya rindu kakak and adik saya sebab saya slalu buli kakak saya buat air nescafe sambil hentak2 kaki and kuar naik keta ngan adik saya ronda2 sebab dia suka bawak keta...
Saya rindu anak-anak buah saya...Haikal, Ummi, Akeem and Ayith...masing-masing ada pe'el sendiri...ada anak buah baru nama Zafri tapi saya tak sempat tengok dia lahir...tengok gambar jer...
Saya rindu nak tengok TV...cerekarama...segala drama2...slalu konon-konon nak follow drama kat slot Samarinda or apa-apa drama bersiri tapi slalu tengok 1st or 2nd episode jer pastu dah tak berapa nak follow sebab slalu berebut remote ngan hubby... 
Saya rindu One Utama...KLCC...Uptown Damansara...
Saya rindu nak tengok wayang di hujung minggu sambil makan caramel popcorn and coke...
Saya rindu nak makan ikan bakar kat Restoran Ikan Bakar Maju kat TTDI Jaya setiap Sabtu and kat Tangling kalo time keja...nak makan Bawal Power kat Kota Damansara...laksa...bihun sup...kepok lekor...goreng pisang...kari ikan kat Uptown Damansara...slalu cakap ngan aunty tu "auntyyyy...nak mata ikan yang besar-besar tau..." 
Saya rindu kawan-kawan saya...Syelly...Ash...Fara Fazira...Ajune...Apin...Helmi...nak goss ngan Jue...
Saya rindu nak tengok Melodi...Fuhhh...Muzik-Muzik...
Saya rindu rumah saya...tiap-tiap Sabtu hari kemas rumah and masak untuk hubby sambil tengok cerekarama...
Saya rindu Hipopo dan Pora saya...



Iskiskisk...saya rindu sangattttt...



Till then, XOXO...

Sent from BlackBerry® from Vodafone

1 comments:

me::myself said...

Saya pun rindu awak. Sob sob...

Post a Comment