Friday, May 6, 2011

Ms. Pinky

Wowwwww...PINKKKKK!!! It's my blog...she got a new look...sangat kena ok gambar hiasan ngan tagline tu...ngan kasut yang banyak, handbag...travel2...it's really me...ini semua keja laki aku...dia memang sangat suka tulis blog...buat blog untuk orang...'re-brand' blog sedia ada yang kadang-kadang geram aku sebab balik umah jer, dia akan asyik ngadap komputer tapi dalam diam2 best jugak sebab aku ada complete control over the tv remote  (well, good in other way around too...hehehehe...)...termasuklah blog saya ni, dia lah yang buatkan...tq yer...tapi from this new look of my blog, he really understands me...especially bab2 kasut and handbag...though my collection tak lah banyak and tak lah se-branded orang lain tapi yang pasti everytime aku beli benda baru ayat dia akan bunyi macam ni...'yang...yang dah dok ada dalam almari tu pon tak terpakai'...pas2 aku akan jawab 'laaaa yang tu kaler lain...kaler ni design ni takder lagi'...hehehe...so dia akan geleng kepala pas2 dia akan cakap 'hishhhh x paham aku'...hehehe...memang dia tak akan paham nyer lah thrill membeli ni...hanya pompuan yang akan pahammmm...so now aku dah ader taktik baru...hik...hanya aku jer yang tau camner nak invisible-kan benda baru yang aku beli...hehehe...

Anyway, i am happy with this new look of my blog...it's sweet and it's just Maleen...

Boys and Girls...enjoy your weekend...jangan lupa 8 May 2011 ni Mother's Day tau...if you can't afford to treat your mom with materials, treat them with good words and thank them...

Till then, XOXO...

0 comments:

Post a Comment